produktów: 0
wartość: 0,00zł.
>> DO KASY
Szukaj: firma: rodzaj: cena:
faq

Wybierz producenta

  • Adriatica
  • Anne Klein
  • Atlantic
  • Bering
  • Bisset
  • Calvin Klein
  • Casio
  • Daniel Wellington
  • DKNY
  • Doxa
  • Guess
  • Lacoste
  • Lorus
  • Nautica
  • OBAKU
  • Orient
  • Rubicon
  • Seiko
  • Timex
  • Vostok
facebookgrawerowanie zegarków gratis
sklep jubilerski


Najczęściej zadawane pytania - FAQ

» Czy mogę anulować zamówienie? Jak tego dokonać? 

Każdy klient ma prawo do anulowania zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do sklepu, bądź napisać maila. Należy podać numer zamówienia. Nie możemy jednak anulować zamówienia, które już zostało wysłane do klienta lub gdy zegarek został już wygrawerowany.


» Czy mogę jakoś śledzić losy mojej przesyłki?

Tak, po przekazaniu paczki kurierowi, klient otrzymuje automatycznie generowaną wiadomość e-mail zawierającą nr listu przewozowego swojej paczki. Numer ten jest niepowtarzalny. Tracking przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy GLS lub wyszukać oddział GLS najbliżej swojej miejscowości i skontaktować  się telefonicznie z oddziałem.


» Czy mogę zwrócić zakupiony towar?  

Tak, klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób zniszczony, porysowany, czy pozbawiony naklejek ochronnych. Towar, wraz z oryginałem paragonu oraz karty gwarancyjnej należy odesłać na adres naszej firmy. W przypadku faktury VAT zostanie wystawiona korekta. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu (dostępny na naszej stronie    w zakładce zwroty i reklamacje). Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.                         W przypadku zaginięcia zwracanej paczki, odpowiedzialność za jej losy ponosi klient. Adres do zwrotu towaru:

TONAT HOLDING S.A.
ul. Grunwaldzka 4/27/2
72-100 Goleniów


» Czy mogę zwrócić zegarek na którym został wykonany grawer ?

Tak, jest możliwość zwrotu zegarka na którym został wykonany grawer pod warunkiem, że producent posiada do danego modelu zegarka denko.

Koszt denka wraz z przesyłką pokrywa kupujący (zwrot należności zostanie pomniejszony o koszt denka i przesyłki).


» Czy możliwy jest odbiór osobisty?  

Oczywiście. Odbioru osobistego można dokonać

  • w Goleniowie, przy ul.Grunwaldzkiej 4/27/2

» Czy sklep prowadzi sprzedaż pasków, bransolet oraz innych części zamiennych? 

Tak, sklep prowadzi sprzedaż pasków i bransolet. Nie zajmujemy się sprzedażą części zamiennych do zegarków. W celu zakupu części zamiennych bardzo prosimy o kontakt z serwisami importerów zegarków. Numery kontaktowe i adresy znajdują się w tabelce poniżej.

 

Nazwa producenta

Adres serwisu importera

Adriatica,

ALKOR Sp. z o.o.
  48-300 NYSA
  ul. SŁOWIAŃSKA
  tel.: 77 433 32 07

Atlantic, Casio,

Guess, Lacoste, 

Lorus, Nautica, Seiko

Zibi Techno Sp. z.o.o.
96-500 SOCHACZEW
ul. CHODAKOWSKA 10
tel.: 46 862 01 25

 

 

Swatch, Tissot

Swatch Group
02-674 WARSZAWA
ul. MARYNARSKA 15
tel.: 22 256 81 03

 

Citizen, Diesel, Fossil

ANYRO & Co.
02-285 Warszawa
ul. Szyszkowa 35/37
tel.: 22 46 45 907

 

 

DKNY

WPC
tel.: 22 532 08 00

 

 

Doxa, Delbana,

Classic Watch
40-772 KATOWICE
ul. BOJANOWSKIEGO 4, tel.: 32 352 54 01

 

 

Esprit, Maurice Lacroix

Ray Center Trading
02-776 WARSZAWA
ul. DERENIOWA 2/28
tel.: 22 868 04 25

 

 

Festina

Janeba Time
54-613 WROCŁAW
ul. KRZEMIENIECKA 7A
tel.: 71 788 40 12

 

 

Timex

TIMEX GROUP POLSKA SP. Z O.O.
KOPERNIK OFFICE BUILDINGS D
AL. JEROZOLIMSKIE 174
02-486 WARSZAWA
tel.: 22 571 67 54


» Czy towar może zostać wysłany za pośrednictwem innej firmy niż GLS

Nie, zamówienia realizowane przez nas sklep są dostarczane tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.


» Czy wybierając grawerowanie, utracę gwarancję? 

Nie, wykonanie usługi grawerowania nie ma żadnego wpływu na gwarancję udzieloną na zegarek.


» Czy złożone zamówienie zostanie potwierdzone?

Tak, wszystkie zamówienia są potwierdzane automatycznie generowaną wiadomością e-mail, którą klient otrzyma na podany w formularzu zamówienia adres mailowy. W przypadku zamówień telefonicznych, za akceptację i potwierdzenie zamówienia uznaje się samą chęć złożenia zamówienia i odebranie zamówienia przez pracownika sklepu.


» Gdzie mogę przelać pieniądze za zamówiony towar? 

Istnieje tylko jedno konto bankowe, na które należy wpłacać pieniądze za dokonane zakupy:

Millenium Bank

91 1160 2202 0000 0003 0647 5710


TONAT HOLDING S.A.
ul. Piękna 28A
60-591 Poznań



W tytule przelewu bardzo prosimy o wpisanie

  • imienia i nazwiska osoby, która składała zamówienie,
  • nr zamówienia, który znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie lub model zamawianego zegarka. 

» Ile kosztuje wykonanie grawerowania?

Usługa grawerowania wykonywana jest GRATIS


» Jak długo realizowana jest wysyłka zagraniczna, jaka jest obowiązująca forma płatności przy takiej wysyłce i jaki jest koszt takiej wysyłki?

Przy wyborze wysyłki zagranicznej obowiązkowa jest wpłata z góry na konto sklepu. Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od kraju gdzie ma być wysłana przesyłka. Wysyłka realizowana jest po otrzymaniu wpłaty na konto sklepu, a potem dalej przekazywana Poczcie Polskiej. Czas dostarczenia paczki przez listonosza jest bliżej nieokreślony, zależny od kraju i konkretnego miasta, do którego ma dotrzeć paczka.


» Jaka firma pośredniczy w wysyłkach krajowych i jaki jest koszt wysyłki? 

Wszystkie zamówienia krajowe złożone w naszym sklepie internetowym przesyłane są do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda paczka jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia.

Koszt wysyłki wynosi :

  • 0 zł, przy zamówieniu pow. 180 zł, bez względu na wybór formy płatności lub
  • 15 zł, przy zamówieniu do 180 zł.

» Jaka obowiązuje forma płatności przy wyborze zegarka z grawerowaniem?

Przy wyborze zegarka powyżej 500 zł z grawerunkiem obowiązkowa jest wpłata należności z góry na konto sklepu. Wydłuża to czas realizacji zamówienia o czas księgowania wpłaty na koncie odbiorcy. 


» Jaki jest zakres sprzedaży towarów i usług prowadzonych przez sklep?  

Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową zegarków firm: Anna Klein, Adriatica, Atlantic, Bering, Bisset, Casio, Calvin Klein, DKNY, Doxa, Daniel Wellington, Guess, Lacoste, Lorus, Nautica, Obaku, Orient, Rubicon, Seiko, Timex, Vostok, a także oferuje możliwość wyboru usługi grawerowania gratis.


» Kiedy mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać codziennie przez 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.


» Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00. Zamówienia za pobraniem złożone do godziny 13:00-14:00 realizujemy jeszcze tego samego dnia roboczego, w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem, za czas realizacji zamówienia uznaje się moment zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu. Zamówienia nie są realizowane w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. 


» Kiedy otrzymam zegarek z grawerką?  

W przypadku wyboru usługi grawerowania, czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony. Zależne jest to od szybkości dokonania wpłaty przez klienta (przy zamówieniu zegarka pow. 500 zł), ale także od godz. złożenia zamówienia. Zamówienie złożone do godz. 16 (przy zamówieniu zegarka do 500 zł i jego dostępności) wysyłane jest tego samego dnia.


» Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze po zwróceniu zegarka? 

Klient otrzyma zwrot wpłaconej wartości na podane przez siebie konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zegarka przez sklep. 


Nowość!
zegarek firmy Rubicon RNCD54BAWX05BXzegarek firmy Rubicon RNBD07GAWX03BXzegarek firmy Bisset BSDE34SISX05BXzegarek firmy Rubicon RNAD62SISX03BXzegarek firmy Rubicon RNBD07GAWX03BX

FirmoweZegarki.pl
pon - pt 10.00-18.00
sob 10.00-14.00

biuro@firmowezegarki.pl

INFOLINIA:
tel. 506 071 697
opineo nasze opinie

faq

reklama zegarków
infolinia 535 905 350doxa staredostawa kurierem gratis

AVERTA Projektowanie stron internetowych Szczecin